Мтел стартират приложение за управление на услуги, което е първото по рода си

Приложението „Моят Мтел“ е първото по рода си за управление на услуги чрез смартфони. Потребителите ще могат бързо и лесно да управляват самостоятелно своето потребление и услуги, без значение от времето или локацията. По този начин потребителската им информация ще е лесно достъпна и по-прозрачна.

Чрез приложението „Моят Мтел“ клиентите ще могат по всяко време да проверяват текущата си сметка, да следят минутите в тарифния си план, а също и неплатените фактури. Апликацията дава удобството и свободата, бързо и лесно да се управляват основни услуги, да се правят промени в предпочитаните номера в „Семейство и приятели“ и „ Любим номер“, да се добавят Екстри към тарифните планове. За удобство на клиентите си, Мтел са добавили карта, която показва близките магазини с информация за работно време, адрес и телефон за контакт.

Трафикът, който генерира приложението, е напълно безплатен и не оказва влияние върху мегабайтите на максимална скорост, включени към тарифните планове на оператора. „Моят Мтел“ е достъпен за сматфони с операционна сиситема Android, версия над 2.2, а скоро ще е достъпен и за потребители на iOS.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s