Мтел има нов директор „Маркетингови комуникации“ – Петя Стоянова

 

Image

 

Петя Стоянова е новия директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел. Тя ще застане начело на всички рекламни дейности, ще има отговорната задача, да се грижи за налагането на нови услуги и продукти, а също така и за успешия разтеж на бранда Мтел.

 

Петя Стоянова има повече от 15 години опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните комуникации в международни компании. Името й е свързано с изграждането, управлението и развитието на марките Globul, Flirt, Toyota, DHL, Liqui Moly, Sonax, MV Agusta, БНТ и др.

 

През различни етапи от развитие на кариерата си госпожа Стоянова разработва стратегически маркетингови проекти за ключови клиенти на международната агенция „New Moment New Ideas Company”. Над 5 години Петя работи в Глобул като директор „Корпоративен маркетинг“, като фокуса на работата й е насочен върху позиционирането и изграждането на бранда. Била е маркетинг консултант и търговски директор на БНТ като фокуса на работата й е насочен към преструктурирането на процесите в търговския отдел, създаване и дефиниране на ролята на маркетинг функцията, както и изграждането на система за оценка на ефективността на телевизионните предавания. Сред последните проекти е работат й в консултантската фирма Power Brand, където основния фокус е насочен към създаване и налагане на нови марки.

 

Петя Стоянова има магистърска степен по маркетинг от Bradford University, Management Center, UK и множество международно признати сертификати от различни образователни институции.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s